آخرین خبر فوری
خانه / اقتصاد / حرکت به سمت سازمان مشتری‌محور با راه‌اندازی سیستم جامع جدید خدمات پس از فروش

حرکت به سمت سازمان مشتری‌محور با راه‌اندازی سیستم جامع جدید خدمات پس از فروش

مدیرعامل سایپایدک یادآور شد: در مراحل اجرای این سیستم جدید، روش‌های ارائه و پشتیبانی خدمت با توجه به ۲۷ سال تجربه ارائه خدمت در شرکت سایپایدک و الگوبرداری از شرکت‌های موفق دنیا به روز رسانی شده و در قالب سیستم جامع خدمات پس از فروش در اختیار شبکه نمایندگی‌ها و مشتریان قرار گرفته است.دیدن ادامه خبر

درباره admin

همچنین ببینید

بودجه‌ی تازه‌ای که مجلس برای صداوسیما تراشید: ۷۰ درصد درآمد‌های تبلیغات مسابقات ورزشی!

نمایندگان مجلس وزارت ورزش و جوانان را مکلف کردند که ۳۰ درصد منابع حاصل از تبلیغات پخش مسابقات ورزشی ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *