آخرین خبر فوری
خانه / دسته 1 / باید‌ها و نباید‌ها در طراحی اصولی شغل

باید‌ها و نباید‌ها در طراحی اصولی شغل

وقتی به‌عنوان یک کارمند راه حل‌های احتمالی برای مدیر تیم خود دارید، به رئیس خود بگویید: «رئیس، بر اساس تعریف مشکلی که گره‌گشایی کردم، من به سه راه حل بالقوه زیر رسیده ام. آیا به نظر شما هر یک از این راه‌حل‌ها ارزش پیگیری دارد؟ یا روش دیگری در ذهن شما وجود دارد که من باید در نظر داشته باشم؟» این یک وظیفه اساسی برای روسا و مدیران است؛ با توجه به تجربه من از کمک به مدیران برای برقراری این گفتگو، روسا آن را دوست دارند و برای انجام آن ارزش زیادی قائل هستند.ادامه خبر

درباره admin

همچنین ببینید

۵ موضوع شخصی که افراد باهوش هرگز در محل کار فاش نمی‌کنند

پول همیشه موضوعی حساس است و در محیط کار بیشتر هم حساس می‌شود. افراد باهوش اهمیت پنهان نگه داشتن درآم..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *