آخرین خبر فوری
خانه / اخبار / راه‌اندازی حسینیه ویژه کودکان توسط شهرداری/ جزئیات برگزاری نمایشگاه‌ عطر سیب

راه‌اندازی حسینیه ویژه کودکان توسط شهرداری/ جزئیات برگزاری نمایشگاه‌ عطر سیب

دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ – ۱۴:۴۶

راه‌اندازی حسینیه ویژه کودکان توسط شهرداری/ جزئیات برگزاری نمایشگاه‌ عطر سیب

معاون شهردار تهران از راه‌اندازی حسینیه ویژه کودکان در حاشیه نمایشگاه‌ عطر سیب خبر داد.

راه‌اندازی حسینیه ویژه کودکان توسط شهرداری/ جزئیات برگزاری نمایشگاه‌ عطر سیب

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمدرضا جوادی یگانه درباره نمایشگاه‌های عطر سیب و زنان و تولید ملی اظهارداشت:این نمایشگاه ها خانواده محور هستندو تلاش کردیم محصولاتی که کودکان را به فرهنگ محرم ترغیب می کنند، فراهم و برای اولین بار حسینیه مخصوص کودک ایجاد کنیم.

وی افزود: تلاش کرده ایم با تلفیق این دو نمایشگاه ملزومات اعضای خانواده در تمامی سنین را فراهم کنیم تا در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

جوادی یگانه در خصوص پانزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی تصریح کرد: شهرداری تهران حامی اصناف است و نمایشگاه بخش‌هایی را پوشش می‌دهد که اصناف کمتر به آن ها ورود می‌کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به حضور 36 شرکت در این دوره از نمایشگاه زنان و تولید ملی و حمایت از اشتغال زنان سرپرست خانوار، تصریح کرد: همچنین 50 غرفه توسط زنان خودسرپرست که در زمینه کسب و کارهای خرد فعالیت می کنند و از سوی سازمان بهزیستی معرفی شده اند، اداره می‌شود.

جوادی یگانه با بیان اینکه در پانزدهمین دوره از نمایشگاه زنان و تولید ملی 15 غرفه به سیل زدگان استان گلستان اختصاص داده می‌شود، گفت: علاوه بر این، 15 غرفه پوشاک مربوط به محرم را ارائه می‌کنند که در این غرفه ها ملزومات نمایشگاه عطر سیب نیز ارائه می‌شود.

وی با تNکید بر اینکه رویکرد اصلی نمایشگاه عطر سیب فرهنگی و خانوادگی است، افزود: تلاش کردیم در این دوره مخاطبان نمایشگاه صرفاً هیئتهای مذهبی نباشند و برای اولین بار به تمام شهروندان خدمات یکسان ارائه شود.

جوادی یگانه با تاکید بر اینکه در این دوره از نمایشگاه کودکان از جایگاه ویژه ای برخوردارند، تصریح کرد: تلاش کردیم محصولاتی که کودکان را با فرهنگ عاشورایی آشنا می سازد به مخاطبان ارائه و در کنار آن حسینیه مخصوص کودک ایجاد کنیم.

وی بخش دیگری از کارکرد نمایشگاه عطر سیب را ارائه اقلام فرهنگی دانست و گفت: تاکید ما در این نمایشگاه عرضه محصولات ملی است؛ در همین راستا در 60 غرفه پرچم، کتاب، پیکسل، سربند، محصولات صوتی و تصویری و … متناسب با عزاداری اباعبدالله(ع) عرضه می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه از سال گذشته روند عرضه بن به هیئت‌های مذهبی متوقف شده است، عنوان کرد: تلاش کردیم فرصتی فراهم شود تا تولید کننده و مصرف کننده بتوانند در فضایی که به لحاظ اقتصادی به صرفه است اجناس مورد نظر خود را ارائه و تهیه کنند.

جوادی یگانه در پایان در خصوص تهیه اقلام موردنیاز هیات ها تصریح کرد: بخشی از اقلام موردنیاز هیأت‌ها از طریق برخی از شعب منتخب فروشگاه های شهروند، اتکا و سازمان میادین میوه و تره بار با حداقل سود ارائه می شود که هیأت‌ها با معرفی سازمان تبلیغات می توانند به این شعب مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط


اقامت 24

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار
globe


فناوا صفحات اخبار


رسپینا


هتل تارا


سرمایه


بیمه البرز

دیدن ادامه خبر

درباره admin

همچنین ببینید

ابراز همبستگی رئیس جمهوری ماداگاسکار در پی حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق

رئیس جمهوری ماداگاسکار در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، در پیامی از طرف خود و ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *