آخرین خبر فوری
خانه / اخبار / ملت ایران با پیروزی بر طاغوت غدیر را احیا کردند

ملت ایران با پیروزی بر طاغوت غدیر را احیا کردند

دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ – ۲۰:۴۱

ملت ایران با پیروزی بر طاغوت غدیر را احیا کردند

تولیت آستان بانوی کرامت با بیان اینکه افرادی که غدیر را فراموش کردند ننگ ابدی را برای خود خریده‌اند، گفت: ملت ایران با پیروزی و بیرون راندن طاغوت و ترویج حقاق دین مبین اسلام به ویژه مذهب شیعه غدیر و امر اهل‌بیت(ع) را احیا کردند.

ملت ایران با پیروزی بر طاغوت غدیر را احیا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امشب در اختتامیه سومین جشنواره مردمی کرامت و آیین تجلیل از خادمان سفیران کریمه که در سالن همایش‌های پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به روایاتی از ائمه اطهار(ع) اظهار کرد: این بزرگواران به شیعیان خود توصیه کردند که زینت آن‌ها باشند و هر زشتی را از این بزرگواران دور و محبت مردم را به سوی این خاندان عصمت و طهارت جلب کنند.

وی ضمن تبریک ایام عید غدیر اضافه کرد: این عید نه فقط تمام نشده بلکه تازه شروع شده و این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است که یکی از احیاگری‌های این نظام، احیای غدیر است.

تولیت آستان بانوی کرامت با بیان اینکه افرادی که غدیر را فراموش کردند ننگ ابدی را برای خود خریده‌اند، عنوان کرد: ملت ایران با پیروزی و بیرون راندن طاغوت و ترویج حقاق دین مبین اسلام به ویژه مذهب شیعه غدیر و امر اهل‌بیت(ع) را احیا کردند و امیدواریم این صراط همچنان دنبال شود تا به ظهور امام زمان(عج) برسد.

وی با اشاره به اینکه رسم شادی و سرور متناسب با اهل‌بیت(ع) در دهه کرامت هر ساله مناسب‌تر از سال گذشته مورد توجه قرار می‌گیرد، گفت: اینکه اهل‌بیت(ع) به ما توصیه کردند که محبت ما را به میان مردم برود نشان از اهمیت موضوع است، اجرای برنامه‌های دهه کرامت یکی از راهکارهای پرداختن به این موضوع است.

انتهای پیام/آ30

اخبار مرتبط


اقامت 24

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار
globe


فناوا صفحات اخبار


رسپینا


هتل تارا


سرمایه


بیمه البرز

دیدن ادامه خبر

درباره admin

همچنین ببینید

ابراز همبستگی رئیس جمهوری ماداگاسکار در پی حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق

رئیس جمهوری ماداگاسکار در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، در پیامی از طرف خود و ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *