آخرین خبر فوری
خانه / اخبار / فرماندار جم: سرپرست شهرداری بهارستان معرفی شد/ افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی در دهه فجر

فرماندار جم: سرپرست شهرداری بهارستان معرفی شد/ افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی در دهه فجر

جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ – ۱۴:۱۰

فرماندار جم: سرپرست شهرداری بهارستان معرفی شد/ افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی در دهه فجر

فرماندار جم با بیان اینکه ارتقا بهارستان به شهر و افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی دو خواسته مهم و جدی مردم است گفت: بهارستان به شهر ارتقا یافته و سرپرست شهرداری نیز معرفی شد و درمانگاه تامین اجتماعی نیز در دهه فجر افتتاح می‌شود.

فرماندار جم: سرپرست شهرداری بهارستان معرفی شد/ افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، محمد حسینی پیش از ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در جمع مردم، اظهار داشت: الگو کارکنان و کارمندان دولت شهیدان رجایی و باهنر هستند و همه کارمندان باید با اخلاق و رفتار مناسب خدمت‌گذار مردم باشند و اگر غیر از این باشد خیانت به مردم است.

فرماندار شهرستان جم افزود: یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر را گرامی می‌داریم و شهدا سبب شده‌اند تا مردم و مسؤولان شجاعت و شهامت و ایستادگی در برابر دشمنان را پر قدرت ادامه دهند.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان جم تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 50 پروژه با اعتبار 170 میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده که از در همین زمان 60 فرصت اشتغال مستقیم در شهرستان جم ایجاد شده است.

حسینی با بیان اینکه حوزه فرهنگی بسیار حائز اهمییت است، خاطرنشان کرد: در هفته دولت بیش از 100 برنامه فرهنگی در کنار برنامه‌های عمرانی انجام شده است که نشان می‌دهد توجه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ در شهرستان جم وجود دارد.

رئیس شورای اداری شهرستان جم ابراز کرد: طبق وعده‌ای که در خصوص افتتاح شهرداری بهارستان داشته‌ایم، با ابلاغ وزیر کشور شهرداری بهارستان رسما در هفته دولت آغاز به کار کرد و سرپرست شهرداری نیز معرفی شده است.

وی با بیان اینکه آغاز به کار شهرداری در بهارستان یکی از خواسته‌های به حق مردم بود، عنوان کرد: درمانگاه تامین اجتماعی نیز یکی از مطالبات جدی مردم است که در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط


اقامت 24

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار
globe


فناوا صفحات اخبار


رسپینا


هتل تارا


سرمایه


بیمه البرز

دیدن ادامه خبر

درباره admin

همچنین ببینید

ابراز همبستگی رئیس جمهوری ماداگاسکار در پی حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق

رئیس جمهوری ماداگاسکار در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، در پیامی از طرف خود و ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *