آخرین خبر فوری
خانه / اخبار / ایجاد بیش از 3000 فرصت شغلی با ابلاغ سند اجرایی اشتغال در ثلاث باباجانی

ایجاد بیش از 3000 فرصت شغلی با ابلاغ سند اجرایی اشتغال در ثلاث باباجانی

سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ – ۰۹:۱۳

ایجاد بیش از 3000 فرصت شغلی با ابلاغ سند اجرایی اشتغال در ثلاث باباجانی

سرپرست فرمانداری ثلاث باباجانی سند اشتغال تعریف شده برای این شهرستان را 3 هزار و 474 نفر با 593 میلیارد تومان اعتبار اعلام کرد و گفت: طبق این سند امسال باید 2 هزار و 213 نفر شغل خالص در شهرستان ایجاد شود.

ایجاد بیش از 3000 فرصت شغلی با ابلاغ سند اجرایی اشتغال در ثلاث باباجانی

یداله شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: 75 طرح و پروژه با 39 میلیارد و 625 میلیون تومان طی این هفته در راستای تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

سرپرست فرمانداری ثلاث باباجانی ادامه داد: امسال 14 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار در قالب 99 پروژه و طرح برای شهرستان تعریف و اختصاص یافته که بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شده امیدواریم این دستگاه‌ها به‌موقع اعتبارات را جذب کنند.

وی سند اشتغال تعریف شده برای شهرستان ثلاث باباجانی را 3 هزار و 474 نفر با 593 میلیارد تومان اعتبار اعلام کرد و گفت: طبق این سند در سال 98 باید 2 هزار و 213 نفر شغل خالص در شهرستان ایجاد شود.

شکری از ابلاغ سند اشتغال شهرستان به دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: این سند به‌عنوان نقطه عطفی برای ثلاث‌باباجانی، ان‌شاءالله وضعیت شغلی جوانان این شهرستان را سروسامان دهد.

این مسؤول با اشاره به تصویب مرز شیخ صله در ثلاث‌ باباجانی به عنوان مرز رسمی، گفت: زیرساخت‌های لازم برای تسریع در روند مبادلات تجاری بین ایران و عراق در این بازارچه آماده است.

وی به نشست روز گذشته کنسولگری عراق با نمایندگان ایران در خصوص بررسی آخرین وضعیت زیرساخت‌های بازارچه رسمی شیخ‌ صله اشاره و بیان کرد: موانع جزئی در این بازارچه بود که برطرف شد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تردد روزانه 400 تریلر صادرات و واردات در این مرز صورت گرفته که این مهم تاثیر چشمگیری در وضعیت معیشتی و درآمدی مردم منطقه خواهد داشت.

انتهای پیام/پ

اخبار مرتبط


اقامت 24

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار
globe


فناوا صفحات اخبار


رسپینا


هتل تارا


سرمایه


بیمه البرز

دیدن ادامه خبر

درباره admin

همچنین ببینید

ابراز همبستگی رئیس جمهوری ماداگاسکار در پی حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق

رئیس جمهوری ماداگاسکار در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، در پیامی از طرف خود و ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *