آخرین خبر فوری
خانه / اخبار / باران در شهرهای شمالی/سیلاب و صاعقه در شرق خزر و برخی استان‌ها

باران در شهرهای شمالی/سیلاب و صاعقه در شرق خزر و برخی استان‌ها

دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ – ۱۶:۴۲

باران در شهرهای شمالی/سیلاب و صاعقه در شرق خزر و برخی استان‌ها

کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با نفوذ جریان شمالی روی سواحل خزر، در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور خصوصاً شرق خزر، بارش متناوب باران و کاهش دما خواهیم داشت

باران در شهرهای شمالی/سیلاب و صاعقه در شرق خزر و برخی استان‌ها

فریبا گودرزی در گفت‌ وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: روز آینده در نوار شمالی کشور و استان‌های گیلان و مازندران بارش خفیف پیش بینی می شود، همچنین در ساعات بعد از ظهر فردا، رگبار موقت، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید موقت در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، آذربایجان شرقی، کردستان، البرز تهران، سمنان و غرب گلستان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز و فردا در برخی مناطق شرقی استان هرمزگان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی اضافه کرد: ‌روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با نفوذ جریان شمالی روی سواحل خزر، در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور خصوصاً شرق خزر، بارش متناوب باران و کاهش دما خواهیم داشت و در ساعات بعد از ظهر در استان‌های تهران، گلستان سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی بیان کرد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در ارتفاعات زاگرس مرکزی در ساعت بعد از ظهر رشد ابر و بارش پراکنده خواهیم داشت، همچنین روزهای پنجشنبه و جمعه در ساعات بعد از ظهر این شرایط در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: وزش باد شدید در شرق کشور خصوصاً زابل تا پایان هفته پیش بینی می‌شود همچنین این شرایط در استان‌های یزد و کرمان هم محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی بیان کرد: آسمان تهران فردا صاف پیش‌بینی می‌شود و این شرایط تا روز‌ جمعه نیز ادامه دارد، بیشینه دمای تهران فردا ۳۵ درجه و کمینه دمای ۲۳ درجه خواهد بود.

وی افزود: فردا اهواز با بیشینه دمای ۴۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمی دمای‌ ۶ درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان است.‌

کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی یادآور شد: بعدازظهر فردا سیلاب ناگهانی و بالا آمدن موقت‌ آب رودخانه‌ها در دره‌ها، وقوع صاعقه و برق‌گرفتگی در ارتفاعات‌ البرز، تهران، سمنان، مازندران و غرب گلستان پیش‌بینی می‌شود که اثر آن ‌بالا آمدن ناگهانی سطح آب رود خانه‌ها و و صاعقه در مناطق مرتفع است که توصیه می‌شود مردم از ‌تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق مرتفع خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط


اقامت 24

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار
globe


فناوا صفحات اخبار


رسپینا


هتل تارا


سرمایه


بیمه البرز

دیدن ادامه خبر

درباره admin

همچنین ببینید

ابراز همبستگی رئیس جمهوری ماداگاسکار در پی حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق

رئیس جمهوری ماداگاسکار در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، در پیامی از طرف خود و ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *