آخرین خبر فوری
خانه / اخبار / تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان عمومی مطالبه رهبر انقلاب است

تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان عمومی مطالبه رهبر انقلاب است

دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ – ۱۴:۲۵

تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان عمومی مطالبه رهبر انقلاب است

نایب رییس مجمع عالی جهادگران کشور گفت: مقام معظم رهبری به ما گوشزد کرده که گفتمان جهادی باید به گفتمان عمومی تبدیل شود؛ ایشان توقع دارند که همه جهادی فکر کنند.

تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان عمومی مطالبه رهبر انقلاب است

گروه‌های جهادی امید را در جامعه زنده کرده‌اند

نایب رییس مجمع عالی جهادگران کشور با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی امید به نظام را در دل مردم زنده کرده‌اند، گفت: مسوولانی که جز شعار و خالی بستن عملکردی ندارند، نمی‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ضرغام پرنیان ظهر امروز در دیدار مجمع و شورای جهادی بسیج سازندگی سپاه جضرت ابوالفضل(ع) با نماینده ولی فقیه در لرستان، اظهار کرد: در پانزده سال اخیر مقام معظم رهبری همواره در دیدارهای مختلف بر افزایش گروه‌های جهادی تاکید داشتند، اما اتفاق مبارک مربوط به دیدار گروه‌های جهادی در مردادماه و صدور فرمان ۹ ماده‌ای بود که گروه‌های جهادی استان لرستان بلافاصله آمادگی و بیعت خود را اعلام کردند.

وی با اشاره به این مطلب که درست است یک عده افراد نالایق در سایه‌ عدم نظارت و اجرای کار صحیح موجب فاصله گرفتن بخشی از جامعه با نظام شدند، تصریح کرد: اما گروه‌های جهادی آنچنان امیدی به جامعه بخشیده‌اند که اگر هزار مدیر نالایق بیایند و بروند، مردم از دستاوردهای نظام و عشق به انقلاب دست بر نخواهد داشت.

نایب رییس مجمع عالی جهادگران کشور گفت: نمونه این امید حضور گروه‌های جهادی در سیل پلدختر بود که شبانه‌روز گل و لای را از خانه‌های مردم خالی کردند.

پرنیان خاطر نشان کرد: برخی مسوولان که کارشان تنها شعار و‌ خالی بستن است و اگر انقلاب سرپا است علتش حضور همین گروه‌های جهادی است.

وی ادامه داد: مسوولانی که نتوانستند قیمت ارز و مرغ را کنترل کنند نمی‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.

نایب رییس مجمع عالی جهادگران کشور در ادامه به فرمان 9 ماده‌ای حضرت آقا اشاره کرد و گفت: تعبیر من از فرمان 9 ماده‌ای این است که ایشان در گام دوم انقلاب به همین بچه‌های جهادی به عنوان سرمایه‌های انسانی امید بسته‌اند.

پرنیان خطاب به گروه‌های جهادی عنوان کرد: مقام معظم رهبری به ما گوشزد کرده که گفتمان جهادی باید به گفتمان عمومی تبدیل شود،‌ ایشان توقع دارند که همه جهادی فکر کنند از کسبه گرفته تا مسوولان که اگر این اتفاق رخ بدهد نرسیده به چهل سال دوم به نظم عدالت محور جهانی و‌ زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت ختم خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مجمع جهادی به عنوان یک نهاد نوپا نیاز به حمایت سپاه‌های استانی دارد، گفت: این مجمع چندین موضوع از جمله سیاست گذاری درست جهت جلوگیری از موازی کاری در کارهای جهادی همچنین اثبات حقانیت و گفتمان گروه‌های جهادی در صداوسیما را در برنامه خود دارد.

پرنیان افزود: موضوع دیگر پیگیری مقوله حقوقی بچه‌های جهادی است،‌ زیرا ممکن است حین فعالیت دچار آسیب‌دیدگی شوند اما از سوی هیچ نهادی مورد حمایت قرار نمی‌گیرند.

نایب رییس مجمع عالی جهادگران کشور گفت: ما ده شهید جهادی داریم که بنیاد شهید آنها را به رسمیت نشناخت، و لذا انتظار داریم این موضوع را پیگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط


اقامت 24

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار
globe


فناوا صفحات اخبار


رسپینا


هتل تارا


سرمایه


بیمه البرز

دیدن ادامه خبر

درباره admin

همچنین ببینید

ابراز همبستگی رئیس جمهوری ماداگاسکار در پی حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق

رئیس جمهوری ماداگاسکار در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، در پیامی از طرف خود و ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *