آخرین خبر فوری
خانه / اخبار / تحریم دشمنان با تبعیت از رهنمودهای رهبری به خودکفایی کشور منجر شده است

تحریم دشمنان با تبعیت از رهنمودهای رهبری به خودکفایی کشور منجر شده است

سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ – ۰۲:۵۶

تحریم دشمنان با تبعیت از رهنمودهای رهبری به خودکفایی کشور منجر شده است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تحریم دشمنان با تبعیت از رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری، موجب استقلال و خودکفایی بیشتر کشور شده است.

تحریم دشمنان با تبعیت از رهنمودهای رهبری به خودکفایی کشور منجر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آبت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی دوشنبه شب در جریان دیدار مدیر شرکت نفت کردستان با ایشان اظهار کرد: تحریم دشمنان با تبعیت از رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری، موجب استقلال و خودکفایی بیشتر کشور شده است.

وی با بیان شرایط جغرافیایی و اقتصادی استان خدمات و اقدامات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان را لازمه تحرک و پویایی چرخه اقتصادی استان برشمرد و افزود: توجه به مقوله مرز و استفاده از این مزیت در استان برای تسهیل در صادارات فرآورده‌های نفتی در شرایط موجود نقش بسزایی در کمک به معیشت مرزنشینان و درآمد زایی برای کشور خواهد بود.

وی در پایان اظهارداشت: عملکرد و اقدامات پخش منطقه کردستان در خدمت رسانی به شهروندان بسیار مطلوب بوده و امید است با برنامه‌ریزی و همکاری بیش از پیش در خدمت رسانی به آحاد جامعه موفق باشید.

قریب به 302 میلیارد ریال به حساب مرزنشینان کردستان واریز شد

مدیر شرکت نفت پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان نیز در این دیدار گفت: از ابتدای سال جاری از محل سود حاصل از صادرات فرآورده به اقلیم کردستان عراق 301 میلیارد و 821 میلیون ریال به حساب ۲۸ هزار خانوار ساکن در نواحی مرزی استان کردستان واریز شد.

عبدالله گیتی‌منش اظهار کرد: این میزان واریزی نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 274 درصدی همراه بوده است.

وی به بیان برنامه‌ها و اهداف آتی شرکت پرداخت و اظهار امیدواری کرد : با تعامل، همکاری و ارتباط مطلوب با سایر ادارات استان در خصوص خدمات مرتبط با تامین، نگهداشت و توزیع فرآورده‌های نفتی، بتوانیم خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهیم.

وی از آمادگی همه‌جانبه پرسنل منطقه برای تحویل به موقع نیازهای مردم استان در خصوص فرآورده‌های نفتی

خبر داد و افزود: امیداواریم در استمرار و رونق بخشیدن به چرخه فعالیت‌های صنعتی، کشاورزی، تولیدی و حمل و نقل خدمات مطلوبی به مشتریان شرکت ارائه دهیم.

مدیر شرکت ملی پهش فرآورده‌های نفتی کردستان با اشاره به اینکه روزانه بیش از سه میلیون لیتر فرآورده نفتی شامل نفت سفید، بنزین، گازوئیل در سطح استان مصرف می‌شود، گفت: هم‌اکنون 234 دستگاه نفتکش در ناوگان حمل ونقل منطقه مشغول به تامین وتوزیع فراورده های نفتی است.

گیتی منش سپس به کاهش پنج درصدی نفتگاز‌، کاهش دو درصدی نفت سفید و افزایش 12 درصدی مصرف بنزین در استان اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر نه ناحیه، یک واحد تأسیسات انبار نفت، ۴۴۰ باب فروشندگی روستایی، 72 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ جایگاه سی.ان.جی، سوخت مورد نیاز مردم استان را تأمین می‌کنند .

وی بر تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان به عنوان اولویت‌های شرکت تاکید کرد و گفت: اجرای طرح الکترونیکی توزیع نفت سفید، ایجاد زیرساخت‌های توزیع الکترونیکی نفتگاز بخش کشاورزی، استفاده از سیستم‌های نرم افزاری در کنترل و عرضه سوخت در مرز‌های خروجی از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/2330/72

اخبار مرتبط


اقامت 24

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار
globe


فناوا صفحات اخبار


رسپینا


هتل تارا


سرمایه


بیمه البرز

دیدن ادامه خبر

درباره admin

همچنین ببینید

ابراز همبستگی رئیس جمهوری ماداگاسکار در پی حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق

رئیس جمهوری ماداگاسکار در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، در پیامی از طرف خود و ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *