آخرین خبر فوری
خانه / اخبار / جشنواره خانواده رضوی هم افزایی و اشتراک تجربه فعالین حوزه خانواده است

جشنواره خانواده رضوی هم افزایی و اشتراک تجربه فعالین حوزه خانواده است

دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ – ۱۵:۵۷

جشنواره خانواده رضوی هم افزایی و اشتراک تجربه فعالین حوزه خانواده است

دبیر رسانه جشنواره خانواده رضوی گفت: فراخوان جشنواره خانواده رضوی که ذیل بنیاد کرامت امام رضا و کارگروه خانواده این بنیاد شروع به کار کرده است تا پانزدهم شهریور ماه است.

جشنواره خانواده رضوی هم افزایی و اشتراک تجربه فعالین حوزه خانواده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، چندی پیش فراخوان جشنواره خانواده رضوی با هدف شناسایی هرچه بیشتر فعالان حوزه خانواده در سطح کشور و کمک به بهبود کیفیت زندگی افراد محروم در رسانه‌ها منتشر شد. این جشنواره که زیر نظر بنیاد کرامت آستان قدس رضوی فعالیت می‌کند تا پانزدهم شهریور ماه قرار است علاقه‌مندان این حوزه را شناسایی کرده و طرح‌های آنان را مورد بررسی هرچه بیشتر قرار دهد. در همین راستا دبیر رسانه این جشنواره به خبرنگار ما گفت: این جشنواره می‌تواند باعث هم افزایی هرچه بیشتر فعالان حوزه خانواده و اشتراک تجربیات آن‌ها با یکدیگر شود.

صادق صادقی در ابتدا درباره اهداف جشنواره خانواده رضوی گفت: فراخوان این جشنواره که ذیل بنیاد کرامت امام رضا و کارگروه خانواده این بنیاد شروع به کار کرده است تا پانزدهم شهریور ماه است.

وی تاکید کرد: از فعالین حوزه خانواده که در بحث‌های تربیت خانواده و حوزه‌های مرتبط با آن فعالیت کردند که طرح‌ها٬ ایده‌ها و تجربیاتی که پیشتر اجرا کردند و اکنون احساس می‌کنند که نیاز به گستردگی بیشتر دارد در جشنواره شرکت دهند و در معرض داوری کارشناسان قرار دهند.

صادقی اما در ادامه درباره ضرورت شناسایی این فعالان و تاثیر آن در ادامه روند بهبود زندگی افراد محروم ادامه داد: این جشنواره به نوعی هم افزایی و اشتراک تجربه است. به این ترتیب که فعالان حوزه خانواده از تجربیاتشان می‌گویند و ایده‌های آن‌ها به جامعیت و گسترده شدن فعالیت بنیاد کرامت کمک به سزایی خواهد کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: این جشنواره اتفاق مثبت زیادی در خلالش دارد به طور مثال که اگر فردی ایده‌ای دارد که تاکنون گمنام بوده یا به نوعی تاکنون شناسایی درباره کارکرد آن صورت نگرفته یا احتیاج به بودجه و کمک فکری برای احیا داشته کمک شود. از طرف دیگر حجت بر ما تمام خواهد شد که اگر در این سال‌ها گروه‌ها یا افرادی در این حوزه فعالیت می‌کردند و برای ما ناشناخته بودند٬ شناسایی شوند و روی ایده‌هایشان سرمایه گذاری صورت بگیرد.

صادقی همچنین درباره ضرورت و کارکرد شبکه‌های اجتماعی درباره شناسایی این فعالان و آسیب‌های اجتماعی حوزه خانواده نیز گفت: شبکه‌های اجتماعی چند سالیست که همگام و هم پای رسانه‌های رسمی کشور در حال به روز کردن اخبار و رویدادهای اجتماعی٬ فرهنگی و… هستند. گاه این شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر یا تلگرام حتی تاثیر بیشتری از رسانه‌های رسمی کشور دارند و بیش از آن‌ها دیده می‌شوند.

دبیر رسانه جشنواره خانواده رضوی ادامه داد: ما از ظرفیت این شبکه‌های مجازی و اجتماعی برای شناسایی فعالان حوزه خانواده کمک کردیم و از شبکه‌های اجتماعی نیز دعوت کردیم تا آن‌ها هم در شناسایی هرچه بیشتر این فعالان پا به عرصه بگذارند٬ تاکنون بیش از ۱۸۰ شبکه اجتماعی در توییتر یا تلگرام هم اعلام آمادگی کردند و در شناسایی این فراخوان به علاقه‌مندان و فعالان یاری رساندند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط


اقامت 24

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار
globe


فناوا صفحات اخبار


رسپینا


هتل تارا


سرمایه


بیمه البرز

دیدن ادامه خبر

درباره admin

همچنین ببینید

ابراز همبستگی رئیس جمهوری ماداگاسکار در پی حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق

رئیس جمهوری ماداگاسکار در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، در پیامی از طرف خود و ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *